Известие

Collapse
No announcement yet.

Брембо апарати - задни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Брембо апарати - задни

    Та както съм споменал в заглавието,
    някой правил ли е опити да ги монтира на беллисимата си.
    Става въпрос за двубутални апарати на брембо от митсубиши ево 6.
    Имам едни апарати на брембо за отпред и едни за отзад,
    за предните горе долу е ясна картинката,
    но за задните там вече е мъгла.
    Ще съм благодарен ако някой сподели полезна информация.
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

  • #2
    На каква кола ще са - бенз дизел?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      На каква кола ще са - бенз дизел?
      На колата от подписа колега?
      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

      Comment


      • #4
        Колеги някой да подскаже - какво е растоянието м/у дупките в шенкела за захващане на спирачните апарати?
        Предни задни инфото ще ми е полезно,за колата от подписа става въпрос.
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #5
          Отпред стандартните наши на 156 са 100мм, малкото брембо от Купе е на 130 мм, голямото от ГТА, 166, Каппа и прочее е на 150 мм......
          Задните по спомен мисля че бяха 90, но не съм 100% сигурен.....
          Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 14:10.
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Сега премерих едни мой на 156 - 90 мм е на задните....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Благодарско колега?
              Има едни апарати от Мазерати,викам си па може и да има известна прилика в растуянията но уви.
              Значи ще си правя планки на това което имам.
              Още веднъж благодаря колега.
              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

              Comment


              • #8
                Така да споделя разочарованието си от проекта за задни брембо апарати?
                Оказа се,че след трансплантацията на тези апарати ще ми коства ръчната,
                кола без ръчна не е работа особено всекидневка.
                Много съм разочарован направо ми се плаче,но ко да се прави глупав проект.
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • #9
                  Важното е ,че опита и не се отказа.Поне няма да го мислиш повече.Свиркай си и се ослушвай за следващия проект
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    И защо няма да имаш ръчна..?
                    Това, че няма къде да закачиш жила не означава, че не можеш да имаш ръчна - нали знаеш, че има и хидравлични ръчни..?
                    Това ако проблема идва оттам де...

                    Comment


                    • #11
                      Има прозводители на апарати, които определени модели многобутални апарати излизат с опция за ръчна спирачка!


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        И защо няма да имаш ръчна..?
                        Това, че няма къде да закачиш жила не означава, че не можеш да имаш ръчна - нали знаеш, че има и хидравлични ръчни..?
                        Това ако проблема идва оттам де...
                        Колега хидравличните ръчни чувал съм за тях но при тях нали пак се действа пак на този вътрешен диск или греша?

                        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                        Има прозводители на апарати, които определени модели многобутални апарати излизат с опция за ръчна спирачка!
                        За съжаление моите комплекти не са от тези?
                        Ако подскажеш с некоя марка ще съм ти благодарен?

                        ---------- Post added at 18:22 ---------- Previous post was at 18:19 ----------

                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Важното е ,че опита и не се отказа.Поне няма да го мислиш повече.Свиркай си и се ослушвай за следващия проект
                        Прав си колега,а следващия вече е готов разбира се придружен с много мъки и глупости,
                        надявам се поне да изкара зимата?
                        А верно пропуснах да кажа какъв беше проекта - шпер дефиринциял от Купе турбо? За сега доволно.
                        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                          Колега хидравличните ръчни чувал съм за тях но при тях нали пак се действа пак на този вътрешен диск или греша?
                          Грешиш. Хидравличната ръчна е просто още една спирачна система с помпа и всичко, която действа само на задните апарати - пускат се още едни тръби до тях и действа 100 пъти по-сигурно защото като я опънеш, все едно си с натиснат педал...
                          Готови такива са доста пари, но като им разгледаш принципа на работа, разбираш, че всичко на всичко ти трябва един кадърен стругар, един детайлист заварчик и една спирачна помпа + много нерви и усилия...

                          Comment


                          • #14
                            Имаш ли някъде снимка на задните апарати - междуболтовото на захващането и прочее.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Имаш ли някъде снимка на задните апарати - междуболтовото на захващането и прочее.......
                              Снимки нямам но нищо не ми пречи да направя няколко,
                              иначе апаратите са от Ево 6 и мисля,че бяха на 120мм но не съм на 100% сигорен,утре ще проверя?

                              ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:38 ----------

                              Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                              Грешиш. Хидравличната ръчна е просто още една спирачна система с помпа и всичко, която действа само на задните апарати - пускат се още едни тръби до тях и действа 100 пъти по-сигурно защото като я опънеш, все едно си с натиснат педал...
                              Готови такива са доста пари, но като им разгледаш принципа на работа, разбираш, че всичко на всичко ти трябва един кадърен стругар, един детайлист заварчик и една спирачна помпа + много нерви и усилия...
                              Така знам си аз,че не трябва да се отказвам лесно,ще по търся инфо да видим как е наистина стоят нещата с тия хидравлични ръчни?
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment

                              Working...
                              X